Replying to @netanyahu
Apane pass bhuth hai.
Replying to @netanyahu
ד"ש לשלדון אדלסון. איזה כיף שיש חבר כזה שיש לו במקרה עיתון שמוציא במקרה כתבות מפרגנות. תיק 6000 בדרך
Replying to @netanyahu
העיתון שלך נוכל ומושחת
Replying to @netanyahu
לך כבר אתה ומשפחתך
Replying to @netanyahu
לא היה כלום די כבר מנסים להלביש תיק בכוח נג ד ראש הממשלה ביבי נתניהו מחפשים סיבה כדי להחליף את השילטון אבל זה לו יקרה כלום לו היה
Replying to @netanyahu
לךךךךךךךךךךךךךך
Replying to @netanyahu
We love you very much. All hail Biafra.
Replying to @netanyahu
כשהגעתי לשורה "לא מצאתי בפרסומים כמעט שום דבר חדש, שלא נבדק על ידי גורמים אובייקטיביים ונמצא כלא רלוונטי." הכותב איבד אותי... פרצתי בצחוק עצוב. אובייקטיבי?! אולי כאן טמונה התשובה. אף אחד מסתבר בכל המחליטים - לא נגוע באוביקטיביות