מדוע אתה חושש מחקירה או מועדת חקירה ממלכתית? הרי שם נוכל לגלות את האמת.
כנראה שאתה חושש מהאמת, אחרת היית הראשון שמבקש לחקור את הפרשה.
זו פרשה ביטחונית נוראה.
האשמים חייבים לעמוד לדין.
מדוע הסתרת פרטים כה רבים ומשמעותיים בעסקה כזו גדולה וגורלית?
אנא תמוך בהקמת ועדת חקירה ממלכתית.
מי מאמין לך ? אתה דובר רק פייק ניוז !!!
אם לא היה כלום, אז תקום וועדת חקירה ממלכתית ותבדוק.
ואם היה הרבה יפתח לך עוד תיק .
התרגלת לסחוב 3 תיקים אז תתרגל ל-4 תיקים.חישבו לך על 3 תיקים 16 שנים מאסר יוסיפו לך עוד 4.
זה קטן עליך.
כי לא היה כלום.
יש שופטים בירושלים.
אוהבים אתכם ביבי וכל המשפחה, שבת שלום לאחל, נשמע מוזר, מרוב אנדרלמוסיה דיבורית, כעסים מצטברים אצל כל אחד מאיתנו, גורמים לתחושת מועקה וחוסר סבלנות בסיסי, בוא נתחיל מכך, כי זה נראה סוף העולם מבחוץ לפחות, הפייק שמנסה השמאל למעשה ההארדקור זה ליברמן לפיד ברק וגנץ הוא בובה על חוט מטריד
הסר דאגה...אתה עוד תחקר על הפרשה הביטחונית החמורה בתולדות מדינת ישראל שבה אישר רה"מ בישראל עיסקת צוללות למדינה ערבית מבלי לידע את בכירי מערכת הביטחון ורווח של 16 מש"ח ממניות הפלדה....
עוד תקום ועדת חקירה בנושא.
בסוף זה יקרה.