אתה עשית עיסקת נשק סיבובית עם האמריקאים ואיחוד האמירויות. F15 תמורת ביטול הסיפוח , ומיליארדים של דולרים לאמריקאים.
לא ניתן לעשות שלום עם מדינות שלא היו מעולם במצב לוחמה מול ישראל.
אבל הצלחת לאלף את התשקורת שהפכה כולה לשופרדוגו , ומוכרים לנו עאלק שלום.
ברצוני להביע תודה עמוקה על הסגר השני, אין בי צל של ספק כי אכן היה מוצלח! לאחר התקפלויות בפני שותפיך הטבעיים, איני מצליח להשתחרר מן המתח והציפיה כלפי הסגר השלישי! תודה לך!