היה קשה מאוד להטיל סגר, אבל כולם רואים שהסגר עובד. עכשיו אנחנו נעשה הכל כדי שנצא ממנו בזהירות כדי שלא נאלץ לסגור שוב בעוד כמה שבועות. נכנסו לסגר הזה יחד ונצא ממנו יחד, חזקים יותר ובריאים יותר!

Oct 15, 2020 · 5:16 PM UTC

217
132
7
932
0
Replying to @netanyahu
זאת בריאות? ככה נראה המון מוסת. כל עוד לא תגנה את זה - זה יחמיר.
1
Replying to @netanyahu
הרסת את המדינה את הכלכלה את העסקים לך כבר לךךךךךךך
2
Replying to @netanyahu
צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות
1
2
Replying to @netanyahu
2000 מתים בגללך. מיליון מובטלים בגללך. סגר שני בגללך. עלוב.
1
Replying to @netanyahu
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1
Replying to @netanyahu
הכי קשה לך לעמוד למשפט . כמו בוזאגלו. סגרים זה קלי קלותה בשבילך . כמו ריצ׳רץ. הסגר כלומר חוק ההפגנות עבד מצוין בשבילך . לשם כך יצרת אותו והכחדת את הכלכלה של ישראל . אבל מה לעשות השנ״צ של הוד שפיותה , חשוב לך יותר . נתניהו׳ז תחילה .
Replying to @netanyahu
כל הכבוד ראש הממשלה שרוצה חיים לעם שלו שנעמד איתן מול הרוחות הרעות שמנסות להפיל את ראש הממשלה הטוב ביותר שקם לעם ישראל
1
Replying to @netanyahu
הסגר הוא תוצאה של הניהול הכושל שאתה מוביל! היהירות שלך בביטול המלצות הצוותים המקצועיים הורגת אותנו!
3
Replying to @netanyahu
הסגר הבא הוא שלך לבד
4