היה קשה מאוד להטיל סגר, אבל כולם רואים שהסגר עובד. עכשיו אנחנו נעשה הכל כדי שנצא ממנו בזהירות כדי שלא נאלץ לסגור שוב בעוד כמה שבועות. נכנסו לסגר הזה יחד ונצא ממנו יחד, חזקים יותר ובריאים יותר!

Oct 15, 2020 · 5:16 PM UTC

217
132
7
932
0
Replying to @netanyahu
Le seule problème D un confinement c'est que sa coûte trop chér sur le long termes et malheureusement ça Peut être un jeux sans fin mais si y'a Pas dautre choix Il nous reste à réévalué la gestion de base avec plus de recherche Sur se virus Et investir sur les teste
Replying to @netanyahu
שקרן אנלוגי אנרכיסט מפיץ הפגנות
Replying to @netanyahu
הרגת אותנו עם הסגר הזה שבה בעקבות המחדל על שנקרא. מחדל נתניהו!
Replying to @netanyahu
כשאין חיסון נותר רק סגר. אבל הסגר לא יעיל בלי עונש מרתיע. מציע להטיל דמי טיפול על נשא וירוס . כל מי שבא לבדיקת קורונה שמו ושאר פרטיו נרשמים . מי שנמצא חיובי יראו בו מפר סגר ישלם 500 שח דמי טיפול במחלה שינוכו מביטוח לאומי. עם אופציה לערעור הפחד מהקנס יעשה את שלו ללא אף שוטר .
Replying to @netanyahu
יוצאים מדממים,כואבים,שסועים,מפולגים,עניים ורעבים. תודה לך מושחתיהו. העיקר שקיבלת מענק. לך.
Replying to @netanyahu
אנחנו רואים שקרן, מלא שקרים, סגר פוליטי, נתונים מזוייפים, תחמנות, ניהול גרוע, נזק למדינת ישראל. ממשלת הפשע שלך ביבס שקרן פתולוגי שכמותך, הממשה ואתה תרבלו את גמולכם בבוא היום. תמשיך, זה רק יגביר את חוסר האהדה כלפייך. שקרן.
Replying to @netanyahu
אתם שוב פותחים הכל מוקדם מדי. בקרוב יגיע הגל השלישי.
Replying to @netanyahu
קשקשן שכל, אין שום מניעה לפתוח חנויות, ולהכניס 4 אנשים עם מסכות, במקום שעשרות אנשים יפשטו רגל.