היה קשה מאוד להטיל סגר, אבל כולם רואים שהסגר עובד. עכשיו אנחנו נעשה הכל כדי שנצא ממנו בזהירות כדי שלא נאלץ לסגור שוב בעוד כמה שבועות. נכנסו לסגר הזה יחד ונצא ממנו יחד, חזקים יותר ובריאים יותר!

Oct 15, 2020 · 5:16 PM UTC

217
132
7
932
0
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה אנחנו יודעים בדיוק מתי הסגר השלישי יתחיל , מתי שהמשפט שלך יתחיל. לך הביתה מושחת.
1
Replying to @netanyahu
שמע יליצן....לא היה פה סגר (העסקים היו סגורים) וכולם בחאפלה מתמשכת כחצי שנה זה רק מוציא אתכם יותר טמבלים.
1
Replying to @netanyahu
צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות מניות צוללות
2
5
0
Replying to @netanyahu
אני אני אני שקר אני שקר שקר אני שקר אני אני שקר שקר אני אני שקר שקר שקר שקר שקר שקר אני אני שקר אני אני שקר אני אני אני אני אני אני אני אני אני
4
Replying to @netanyahu
להוריד את כל המכוניות מהכביש לחודש רק ככה נלחמים בתאונות דרכים! רק נוכל ושקרן פתולוגי יכול למכור סגר מוחלט על מדינה שלמה כהצלחה. בושה.
6
Replying to @netanyahu
חזקים לא נצא כי דאגת להחליש את כולנו. בריאותית, נפשית, כלכלית, דמוקרטיה כבר כמעט ואין, ובעיקר פוררת את העם הנהדר והאחדות שהיתה פה פעם.
1
Replying to @netanyahu
Love from India...hindus love jews and jews love hindus❤️... @netanyahu ....best wishes for Israel....... @AkashKu79201143
1
Replying to @netanyahu
מזל טוב ויום הולדת שמח ומבדח!
1