היה קשה מאוד להטיל סגר, אבל כולם רואים שהסגר עובד. עכשיו אנחנו נעשה הכל כדי שנצא ממנו בזהירות כדי שלא נאלץ לסגור שוב בעוד כמה שבועות. נכנסו לסגר הזה יחד ונצא ממנו יחד, חזקים יותר ובריאים יותר!

Oct 15, 2020 · 5:16 PM UTC

217
132
7
932
0
Replying to @netanyahu
בטח עובד. בוא ננעל את כולם במרתף. נחסל הרבה בעיות
Replying to @netanyahu
הפילוג חוצה גבולות, האם תגנה? נחכה ונראה.
Replying to @netanyahu
הזחיחות שלך היא מגעילה. ובלי קשר, מה עם פרשת הצוללות והמניות?
Replying to @netanyahu
גאה בראש הממשלה שלנו מתפלל שהצעדים יהיו עקב בצד אגודל לא למהר הנה באירופה מתחילים סגרים. מר נתניהו אני מתפלל יום יום להצלחתך
Replying to @netanyahu
מורשת נתניהו🤮🤮🤮
0
Replying to @netanyahu
לסגור את כולנו רק כי אתה לא רוצה לעצבן את השותפים הטבעיים שלך זה כן קל? לך כבר אידיוט לקיבינימט אתה משחק פה בחיי אדם.
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה היקר ♥️ תודה לך על הכל ! בבקשה לא להיכנע ללחצים אל תפתחו ביום ראשון את הגנים תחכו שבוע .
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים וניתוק מוחלט מהעם. הרסת משפחות שלמות, עסקים נסגרו ואתה מתגאה בהצלחה כבירה. לך!!!!!.
Replying to @netanyahu
יאללה, עכשיו תסלק את כחל"ב ובוא נפרק את ממשלת השיתוק ונלך לממשלת ימין. ניתן לכל ממורמרי השמאל עוד סיבות להתבכיין.