היה קשה מאוד להטיל סגר, אבל כולם רואים שהסגר עובד. עכשיו אנחנו נעשה הכל כדי שנצא ממנו בזהירות כדי שלא נאלץ לסגור שוב בעוד כמה שבועות. נכנסו לסגר הזה יחד ונצא ממנו יחד, חזקים יותר ובריאים יותר!

Oct 15, 2020 · 5:16 PM UTC

217
132
7
932
0
Replying to @netanyahu
חביבי, את זה תספר בועדת החקירה
Replying to @netanyahu
הסגר הוא כשלון אישי שלך. לא תצליח להפוך אותו להצלחה
Replying to @netanyahu
מיליון מובטלים, רק 300 אלף מהסגר הזה. כמה מרושע אפשר להיות
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה, לא משנה מה תעשה, תמיד יתלוננו ויבקרו אותך. כי הרי האידיאולוגיה שלהם מתחילה ונגמרת ב ״ רק לא ביבי״.
Replying to @netanyahu
די הפסק להתעלל באזרחים
Replying to @netanyahu
ראש ממשלה כישלון!
Replying to @netanyahu
הניתוח הצליח, החולה מת. הסגר הצליח? הרבה פחות חרדים נדבקים, מסתבר שהם מפעילים מערך קורונה משלהם, עם חוקים משלהם ללא מפריע. כמעט מיליון מובטלים משפחות שהדרדרו לעוני עסקים שנסגרו כן, הסגר הצליח.
Replying to @netanyahu
ביבי לך הביתה מושחת ושקרן נמאס על העם.
Replying to @netanyahu
הביתה. נכשלת!