היה קשה מאוד להטיל סגר, אבל כולם רואים שהסגר עובד. עכשיו אנחנו נעשה הכל כדי שנצא ממנו בזהירות כדי שלא נאלץ לסגור שוב בעוד כמה שבועות. נכנסו לסגר הזה יחד ונצא ממנו יחד, חזקים יותר ובריאים יותר!

Oct 15, 2020 · 5:16 PM UTC

217
132
7
932
0
Replying to @netanyahu
אנחנו נהיה חזקים ובריאים יותר שהממשלה שלך ואתה תתפטרו ועדת חקירה היום למחדלי הקורנה והפשעים שלך ושל אוחנה
1
2
Replying to @netanyahu
״הישג אדיר״ מנותק עלוב
1
Replying to @netanyahu
נראה לי חוץ מהמיליון מצביעים שלך... מרבית העם לא מאמין לך... ועכשיו בא טראמפ וחושב הפוך ממך וגם תוקף את הדמוקרטים שמתנהלים בדיוק כמוך... אנחנו מבינים שאתה חלק מסדר עולמי חדש... ויש לך חשבון עם ה'... חתיכת חשבון...
1
Replying to @netanyahu
איך הצלחת להוציא בינלילה את כל הערים שראשיה הם במקרה מהליכוד והשארת רק את הערים החרדיות ? ואחרי זה תלביש כיפה ותגיד איזה פסוק בתהילים או מנביא ותתחנף לחרדים
2
Replying to @netanyahu
סגר שני הוא כישלון מחפיר של ראש הממשלה הגרוע ביותר שאיבד סופית את שיקול הדעת והקשר למציאות אצל קברניט הטיטאניק האמת היא שקר והשקר הוא אמת מורשת נתניהו היא משק מרוסק, מיליון מובטלים, גרעון של מעל 100 מיליארד ₪, 100,000 עסקים שנסגרו, שיתוק כלכלי ללא תקציב ומדינה קרועה לגזרים
7
Replying to @netanyahu
יישר כוח ומזל טוב ליום הולדתך🥳 כבוד ראש הממשלה
1
Replying to @netanyahu
קשה יותר לפטר את גילה גמליאל?
1
Replying to @netanyahu
לא נכנסנו יחד. אתה לא בבעיה בסגר. לך הוא לא קשה. ילדינו לא לומדים, פוטרנו, אנו חרדים ומדוכאים, חוסלו עסקינו. הדבקה אינה רלבנטית, רק תחלואה קשה ותמותה. כל העולם נגד סגרים, ואתה נתגאה בהרס ובחנק הזה. לא נצא יחד. נפר אותו ככל שנוכל מצפון עד דרום, נפתח מסחר, נלמד,נטייל.
3
Replying to @netanyahu
בזהירות? בשושו, שהנגיף לא ישים לב? נכון אתה משקר, כמו שנושם? ככה הווירוס עובר בנשימה. עכשיו הבנת?
2
Replying to @netanyahu
למה שלא נקדים, ואירופה תסתכל עלינו גם בסגר שלישי? בא לנו שיסתכלו
2