היה קשה מאוד להטיל סגר, אבל כולם רואים שהסגר עובד. עכשיו אנחנו נעשה הכל כדי שנצא ממנו בזהירות כדי שלא נאלץ לסגור שוב בעוד כמה שבועות. נכנסו לסגר הזה יחד ונצא ממנו יחד, חזקים יותר ובריאים יותר!

Oct 15, 2020 · 5:16 PM UTC

217
132
7
932
0
Replying to @netanyahu
סגר = כשלון ביחד = כל מגזר לבדו די. לך.
Replying to @netanyahu
אתה צודק ! הסגר הזה היה על כך מוצלח שאני מחכה כבר בכיליון עיניים לסגר השלישי. מתי תבין שסגר = כישלון !!!!! תטפלו במשבר הזה כמו שצריך ולא כמו רפובליקת בננות, סגר זה לא פתרון !
Replying to @netanyahu
One and only Chinese global brand.!
Replying to @netanyahu
מה עובד בסגר? שיש מליון אנשים שאין להם מה לאכול? על מי אתה עובד בעיניים שקרן?
Replying to @netanyahu
שקרן לך מכאן
Replying to @netanyahu
אם היה מנהיג ערכי מוסרי מאחד בראשות המדינה היה אולי אפשר להתחיל לדבר על לעבוד יחד ועל שיתוף פעולה
Replying to @netanyahu
סגר הוא כשלון אדיר של מנהל סוג ז'.
Replying to @netanyahu
חזק ואמץ ישר כח