היה קשה מאוד להטיל סגר, אבל כולם רואים שהסגר עובד. עכשיו אנחנו נעשה הכל כדי שנצא ממנו בזהירות כדי שלא נאלץ לסגור שוב בעוד כמה שבועות. נכנסו לסגר הזה יחד ונצא ממנו יחד, חזקים יותר ובריאים יותר!

Oct 15, 2020 · 5:16 PM UTC

217
132
7
932
0
Replying to @netanyahu
ששש. כמה רעש. הרי סגר זה הדבר הכי קל למי שלא רוצה להתמודד עם כלום. חוכמת טיפשים.
Replying to @netanyahu
בעיקר נצא ממנו עם הכפלה של כמות המפגינים נגדך. לך!
Replying to @netanyahu
אכפתם את הסגר רק על האנשים שמלכתחילה לא היה צורך לאכוף עליהם.
Replying to @netanyahu
אתה חי בסרט אדוני ראש הארגון פשיעה
Replying to @netanyahu
כלא מעשיהו!
Replying to @netanyahu
לא לא התבלבלת, היה קשה להטיל סגר על ערים אדומות אז היטלת סגר כללי, לך
Replying to @netanyahu
התקפלות מול החרדים ופתיחת ישיבות הקורונה בעוד 3...2...1...
1