היה קשה מאוד להטיל סגר, אבל כולם רואים שהסגר עובד. עכשיו אנחנו נעשה הכל כדי שנצא ממנו בזהירות כדי שלא נאלץ לסגור שוב בעוד כמה שבועות. נכנסו לסגר הזה יחד ונצא ממנו יחד, חזקים יותר ובריאים יותר!

Oct 15, 2020 · 5:16 PM UTC

217
132
7
932
0
Replying to @netanyahu
מה אומרים? לא אומרים
Replying to @netanyahu
נאשם בפלילים שגורר איתו מדינה איתו לתהום רק כדי שהוא יברח מספסל הנאשמים! אתה ביזיון למדינה, אין בך טיפת בושה וכבוד עצמי! חרטטן
Replying to @netanyahu
ולכן ניתן לכל תלמידי הישיבות לחזור ללימודים! זו הדרך להישאר מתחת ל2000 נדבקים? אתה ממש לא רוצה לראות אותנו מתפרנסים בשנה הקרובה, הא?
Replying to @netanyahu
יאללה שקרנים. חזקים על חרדים
Replying to @netanyahu
עבריין נוכל ושקרן. לךךךךךךך!
Replying to @netanyahu
זה מה שאתה מגדל כאן, עלוב נפש
להפגנה בחולון הגיעו כמה עשרות פעילים ( ככל הנראה לה פמיליה) זה אחד השלטים שאחזו
Replying to @netanyahu
בלי פיקוח על הכמויות גם בים הכל יחזור ואם ים למה לא בריכה לצורך ספורט
Replying to @netanyahu
אם אין לחם - יאכלו הצלחות אדירות.