היה קשה מאוד להטיל סגר, אבל כולם רואים שהסגר עובד. עכשיו אנחנו נעשה הכל כדי שנצא ממנו בזהירות כדי שלא נאלץ לסגור שוב בעוד כמה שבועות. נכנסו לסגר הזה יחד ונצא ממנו יחד, חזקים יותר ובריאים יותר!

Oct 15, 2020 · 5:16 PM UTC

217
132
7
932
0
Replying to @netanyahu
מספיק עם המילה "יחד" ! אתה לא סובל יחד עם העם ! אתה לא רעב יחד עם העם !
Replying to @netanyahu
איזה יח''צ מרהיב לכישלון טוטאלי. אתה, שדחית את המלצות גמזו לשיטת הרמזור, שמרשה לעצמך ולכל מקורביך להפר את התקנות (אבל כמובן נלחם בהפגנות), שפועל ללא לאות להקדמת הבחירות, מדבר על ''לעבוד יחד''. אהבתי.
Replying to @netanyahu
רוהמ היקר אל תיפול רוחך . תזכור אלוקים בצד שלך . מגילת ישראל מסתיימת במילים ומורדכי היהודי רצוי לרוב אחיו . לא כל אחיו .מורדכי שהוביל לנס פורים לא היה רצוי על כל אחיו . אלה היהודים . אתה רצוי לרוב הישראלים שאוהבים אותך וסומכים עליך . ויודעים שתוביל אותנו נכון .
Replying to @netanyahu
אני אמנם לא מחזיק ממך כמנהיג או פוליטיקאי, אבל אני חושב שבעצם אתה פשוט לא יודע לנהל. זה מסביר כל כך הרבה
Replying to @netanyahu
לא נראה שקשה לך, אתה עשיר מעושר ומועשר
Replying to @netanyahu
ביבי הסר דאגה מליבך.חזור לקיסריה.תהנה מהמיליונים שלך.תהנה מסיגר ושמפניה בבריזה של קיסריה.שחק גולף לשמירה על הכושר.צא כשראשך זקוף.הסר דאגה מליבך אנחנו בליכוד נסתדר בלעדיך וללא הכבשים שסביבך. הסר דאגה מליבך !
Replying to @netanyahu
ספר את זה לכל בעל עסק שנכנס לחובות של עשרות אלפי שקלים אם הצליח לשרוד בכלל.
Replying to @netanyahu
ודרום תל אביב?
1
Replying to @netanyahu
בריאים? הפכת את המדינה לחולה. דם המפגינים על ידייך.
1