האמת ששלום עכשיו טועים
"קידום בניית התנחלויות" זה לא בניית התנחלויות בפועל
אז אישרת והקפאת אישרת והקפאת
העברת כספים אבל תן ישוב בפועל שהקמת?
נדמה לנו שברק בנה יותר ממך, לא?
אגב מה קורה עם סיפוח? אה סליחה "החלת ריבונות" 😉
לא הבנתי, אתה מתגאה שאתה תוקע מקלות לגלגלי השלום עם הרש"פ?
במקום לעבות את גושי ההתיישבות מעבים התנחלויות שרק גורמות למדינה נזק?
לאחרונה אתה מתגאה בדברים שאני הייתי מתבייש בהם.