מקיים עכשיו ישיבת עבודה חשובה של קבינט הקורונה. הסגר - הצלחה אדירה. יש ירידה עקבית וברורה בכל נתוני התחלואה. נגבש יציאה זהירה והדרגתית כדי שלא נגיע לסגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. אעדכן אתכם בהמשך היום.

Oct 15, 2020 · 12:07 PM UTC

308
88
17
779
0
Replying to @netanyahu
אני כבר מחכה שתופיע בסרטונים הפתטיים שלך עם שקית הקאה. בכל זאת, לא נעים, אולי יש אנשים שרואים.
Replying to @netanyahu
הסגר הוא הכישלון שלך שיהדהד פה לדורות
Replying to @netanyahu
אוהבים אותך כול מה שתגיד נעשה סומכים רק עליך
Replying to @netanyahu
תשמע אני הגעתי למסקנה שמשהו לא בסדר אצלך,אתה לא חי במציאות רוב העם מתעב אותך ואתה חושב שתצייץ כמה אתה טוב ושתעשה שלום עם האנשים הקטנים הירוקים ממאדים ומייד תהפוך לאהוב ? אני חושב שהבן המפגר שלך זה שמסתתר בארון אשם
Replying to @netanyahu
הצלחה אדירה? אתה מנותק די!
Replying to @netanyahu
נכון אתה יושב עם @TopazLuk ו@jonatanu וכולכם חושבים שעם ישראל ובמיוחד הביביסטים ממש מטומטמים שפשוט יקחו כל שקר שלכם כעובדה מוגמרת? אז עידכון: לא. נמאס לעם מהשקרים. גם אם תנעל את כולם תהיה ירידה. הדבקה זה לא המדד היחיד. מה עם המצב הכלכלי? החברתי, האישי? הפסיכולוגי? לא הצלחתם.
Replying to @netanyahu
👍👍👍🇮🇱🇮🇱🇮🇱
Replying to @netanyahu
יש סגר על 35% מהשוק . וזה עובד מצויין ברוך ה׳. ותודה לביבי. ! מצבנו מצויין
Replying to @netanyahu
שקרן