מקיים עכשיו ישיבת עבודה חשובה של קבינט הקורונה. הסגר - הצלחה אדירה. יש ירידה עקבית וברורה בכל נתוני התחלואה. נגבש יציאה זהירה והדרגתית כדי שלא נגיע לסגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. אעדכן אתכם בהמשך היום.

Oct 15, 2020 · 12:07 PM UTC

308
88
17
779
0
סגר=הצלחה?!?!?!?!?!בושה😡
1
Replying to @netanyahu
נתניהו: הכישלון הוא הצלחה אדירה.
1
Replying to @netanyahu
מה שתגיד רק מחכים שתלך כבר
2
Replying to @netanyahu
בינתיים שורפים סחורה. עוד קצת ותרגיש את החום. לך!
1
Replying to @netanyahu
זהו, התחרפנת לגמרי...תתחיל לקחת כדורים 🤦🏼🤦🏼🤦🏼
1
Replying to @netanyahu
שקרן פטולוגי ,אתה מתכופף בפני לחצים של החרדים המשמשים לממשלתך חומת מגן, וכבר מכין תירוצים לקראת הסגר השלישי, אפרופו ,ע"פ כל הדיווחים באירופה פועלים ע"פ שיטת הרמזור עם הגבלות נוקשות ואין סגר כפי שאתה טוען, כבר לא מדבר על המצב הכלכלי, שם מנוהל ע"י מקצוענים ולא ע"י מפיונרים
1
Replying to @netanyahu
רגע רגע רגע. בוא לא נרוץ עוד לספר לחברה׳. לגבי ההצלחה האדירה כן? הסגרנוצ׳יק הזה לא הגיע אחרי שהיינו במקום ראשון בעולם בתחלואה ואחרי כשלונות חוזרים ונשנים לתפוס מנהיגות ולהטיל סגרים מקומיים על ערים אדומות? חבר שואל.
3
Replying to @netanyahu
“הסגר הוא הצלחה״:
1