מקיים עכשיו ישיבת עבודה חשובה של קבינט הקורונה. הסגר - הצלחה אדירה. יש ירידה עקבית וברורה בכל נתוני התחלואה. נגבש יציאה זהירה והדרגתית כדי שלא נגיע לסגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. אעדכן אתכם בהמשך היום.

Oct 15, 2020 · 12:07 PM UTC

308
88
17
779
0
Replying to @netanyahu
בלוף גדול כמו כל דבריך בכל נושא
Replying to @netanyahu
מעולה .כל פעם שיש גידול בתחלואה תעשה סגר .... אני רוצה עוד הצלחות כאלה . למה להסתפק בה לחה אחת
Replying to @netanyahu
הרצח הבא על הידיים שלך‼️
Replying to @netanyahu
הסגר - כשלון אדיר
4
Replying to @netanyahu
לך כבר לך. הצלחה אדירה עלק, אין פרנסה, חנוקים בבית ואתה משקר ומסלף את הכישלונות שלך.
1
Replying to @netanyahu
מלך. כל דבר שאתה עושה הוא הצלחה שמימית. ישו קטן עליך. לך על משה ומעלה. הביב מלך. הביב מולך. הביב ימלוך לעולם ועד. הביב הוא מקור הרוע 🏴🏴🏴
1
Replying to @netanyahu
מנותק
1
Replying to @netanyahu
איזה סגר? 🤔