מקיים עכשיו ישיבת עבודה חשובה של קבינט הקורונה. הסגר - הצלחה אדירה. יש ירידה עקבית וברורה בכל נתוני התחלואה. נגבש יציאה זהירה והדרגתית כדי שלא נגיע לסגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. אעדכן אתכם בהמשך היום.

Oct 15, 2020 · 12:07 PM UTC

308
88
17
779
0
Replying to @netanyahu @gal_ya
אין עליך. ראש הממשלה הטוב ביותר שידעה מדינת ישראל. מחזקים את ידיך באהבה😍
1
Replying to @netanyahu
איזו הצלחה בדיוק?, נכשלת, תתפטר.
1
Replying to @netanyahu
ממליץ ליישם גם בנושא תחבורה ותאונות הדרכים, בוא נאסור תנועת רכבים לחודש ותראו שתהיה ירידה בפצועים ובהרוגים, ואם יעבוד שם אז נעבור גם לתחום הבנייה, נעצור בנייה ופועלים יפסיקו ליפול מפיגומים... אשכרה סטארטאפ ניישן
2
Replying to @netanyahu
סגר הוא כשלון בניהול המשבר. שקרים לא ישנו את המציאות. מחדל ענק.
3
Replying to @netanyahu
הנוכל הזה אינו פונה באמת לעם שחציו מזהה את השקרן הפתולוגי הזה שצוחק על כולנו בדרך לבלפור פינת קורלאונה.הוא פונה רק לבייס הכנוע ושטוף המוח שלו שגם אם יגיד להם שיום לילה יאמינו.אף גינוי על גילה גועל החשודה ברמאות והדבקה של 3 להפך!תישאר בתפקידה ועובד משרד הבריאות שגילה זאת יסולק!
4
0
Replying to @netanyahu
הצלחה אדירה וגם כבירה
2
14
Replying to @netanyahu
אחחח איזה סגר נהדר, איזו הצלחה מסחררת.
4
Replying to @netanyahu
סליחה אבל אתה לא אמיתי. עצם הסגר זה כבר כשלון גדול של הניהול הכושל שלך. לך הבייתה ותן לאחרים לשקם את ההרס שעשית
1
Replying to @netanyahu
הסגר הצלחה אדירה 😂😂😂
2
GIF