מקיים עכשיו ישיבת עבודה חשובה של קבינט הקורונה. הסגר - הצלחה אדירה. יש ירידה עקבית וברורה בכל נתוני התחלואה. נגבש יציאה זהירה והדרגתית כדי שלא נגיע לסגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. אעדכן אתכם בהמשך היום.

Oct 15, 2020 · 12:07 PM UTC

308
88
17
779
0
Replying to @netanyahu
הצלחה אדירה????? זה כמו לירות למישהו כדור בראש שיש לא כאב ראש. הכאב ראש בטוח עבר
2
Replying to @netanyahu
אל תבלבל את המוח הסגר הוא כישלון טוטאלי שהוביל למצב קטסטרופלי בכל המישורים
1
Replying to @netanyahu
לֵךּ
1
Replying to @netanyahu
סגר זה כשלון, סגר זה לא הצלחה!!! ביבי נכשלת, ביבי לך, בנט בוא בבקשה
1
1
Replying to @netanyahu
שלום למר בנימין פולישוק - סגר שני בפחות מחמישה חודשים הוא כשלון מחפיר שמצביע על מדיניות כושלת ביותר
1
19
Replying to @netanyahu
סגר הוא לא הצלחה!!! סגר הוא לא הצלחה!!! סגר הוא לא הצלחה!!! סגר הוא לא הצלחה!!! סגר הוא לא הצלחה!!! סגר הוא לא הצלחה!!!
3
Replying to @netanyahu
מתי אתה מפטר את גילה גמליאל?
1
3
Replying to @netanyahu
אתה סבלת ממנו? לך אין עבודה? ילדיך לא לומדים? אתה בדכאון ובחרדות? איבדת בוחן מציאות לגמרי. תלמד קצת מטראמפ בענין סגר. מה זה לצאת זהיר? להרוס אותנו הלאה. לגדל לנו ילדים בורים ופושעים. לחסל את עסקינו הלאה. מה זהיר בווידוא ההריגה הזה, מה? נצא בכוח. לא נישמע ולא נינעל.
5
Replying to @netanyahu
מה שעצוב זה שכת המאמינים שלך אוכלת את ההזיה של סגר מוצלח *תוך כדי שהם נחנקים בבית מייאוש והעדר פרנסה* בהסטוריה תהיה רשום כמחרב מדינת ישראל.
2