מקיים עכשיו ישיבת עבודה חשובה של קבינט הקורונה. הסגר - הצלחה אדירה. יש ירידה עקבית וברורה בכל נתוני התחלואה. נגבש יציאה זהירה והדרגתית כדי שלא נגיע לסגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. אעדכן אתכם בהמשך היום.

Oct 15, 2020 · 12:07 PM UTC

308
88
17
779
0
Replying to @netanyahu
עוד הצלחה כזאת ואבדנו.
1
Replying to @netanyahu
הסגר הוא לא הצלחה אדירה - צא מזה ומהסלוגנים שטופז לוק כותב לך. היה פה כישלון אדיר וממנו בא סגר אדיר. ולפי ההקלות שאתם מתכננים ו״הידברויות״ עם ערים אדומות, הסגר השלישי כבר פה. לך
1
Replying to @netanyahu
לא נבצרות-לא מעניין!
1
Replying to @netanyahu
אתה כזה כשלון וכזה בושה. כולך ניתוק. ללללללללללל-ךךךךךךךךךךך!!!!!
Replying to @netanyahu
סגר הוא לא הצלחה ״אדירה״,הוא כישלון ״אדיר״ של הממשלה שלא תפקדה במשך חודשים ארוכים
1
Replying to @netanyahu
סגר זה לא הצלחה!!! אם לא נוהגים אין תאונות אבל גם לא מגיעים לשום מקום. די כבר לחשוב שאנחנו מטומטמים!!!
Replying to @netanyahu
Hola @maibortpetit, la traducción en español o inglés. Gracias
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. ריסוק הכלכלה, דם ברחובות, וחרחורי גסיסה במחלקות הפנימיות - זו תהיה המורשת ההיסטורית שלך
שמעתי שאחרי סגירתם של רבבות עסקים, בעיטת מיליון אנשים לאבטלה ומישכון עמוק של המשק למשך שנים קדימה - הנוכל מתגאה עכשיו בתוצאות הנפלאות של הסגר. זה קצת כמו שראש עיריית הירושימה בקיץ 1945 ישמח שאין יותר חריגות בנייה בעיר
1
14