מקיים עכשיו ישיבת עבודה חשובה של קבינט הקורונה. הסגר - הצלחה אדירה. יש ירידה עקבית וברורה בכל נתוני התחלואה. נגבש יציאה זהירה והדרגתית כדי שלא נגיע לסגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. אעדכן אתכם בהמשך היום.

Oct 15, 2020 · 12:07 PM UTC

308
88
17
779
0
Replying to @netanyahu
סגר שחיסל אלפי עסקים, סגר שלא היה צריך להיות בכלל! סגר פוליטי ! מושחת! נמאס! לך ! לך!
Replying to @netanyahu
אולי הסגר עשה שימותו פחות (לא שמתו ) אבל מתו אנשים כלכלי ונפשי !!!!!!
Replying to @netanyahu
הצלחה! עלייה במחוסרי עבודה, עלייה ברכישת תרופות נוגדות דיכאון, עלייה במוקדי ההפגנות, עלייה במספר פורעי החוק, עלייה במקרי האלימות, עלייה בתחושת הכאוס וחוסר הודאות. תתעורר על עצמך אדוני ראש הממשלה.
Replying to @netanyahu
שתוק שתוק
Replying to @netanyahu
עוד פעם מהלל עצמו זה לא נגמר
Replying to @netanyahu
אתה לא שפוי, שום מתקשרים אליך מנהיגים מכול העולם? חחחחח
Replying to @netanyahu
לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך
Replying to @netanyahu
סגר זה כשלון מיליון מובטלים זה כשלון נכשלת לך
Replying to @netanyahu
לא מאמינים לך שקרן.
Replying to @netanyahu
אף אחד לא מאמין לך. תעבור לספין הבא.