מקיים עכשיו ישיבת עבודה חשובה של קבינט הקורונה. הסגר - הצלחה אדירה. יש ירידה עקבית וברורה בכל נתוני התחלואה. נגבש יציאה זהירה והדרגתית כדי שלא נגיע לסגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. אעדכן אתכם בהמשך היום.

Oct 15, 2020 · 12:07 PM UTC

308
88
17
779
0
Replying to @netanyahu
תתכונן
ברייקינג+בום: מיקי גנור, בשיחה עם מעריב: קורא להקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות וספינות השיט. maariv.co.il/journalists/Art…
1
Replying to @netanyahu
2109 קורבנות. הצלחה אדירה. תתפטר
1
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה אמר היום שהסגר הוא "הצלחה אדירה", אבל למישהו באמת יש תוכנית כדי שהתחלואה לא תזנק רגע אחרי שנחזור לשגרה? #משחקי_הכיס @amsterdamski2
Replying to @netanyahu
הצלחה כבירה, לא אדירה. אל תתצטנע.
דרך אילת, ת"א: עשרות סוחרי בדים ועצמאיים מפגינים נגד מדיניות ממשלת נתניהו והסגר ודורשים שיתנו להם לפתוח את עסקיהם לפני שיקרסו כלכלית ונפשית. סחורה רבה הועלתה באש כחלק מהייאוש הגובר @ynetalerts
1
3
Replying to @netanyahu
אתה גם מושחת וגם כשלון בניהול המשבר אנשים כאן חולים, מתים וקורסים כלכלית - בגללך. אתה אשם!
Replying to @netanyahu
אתה כישלון! אפס!
Replying to @netanyahu
מדינות כל העולם כבר מתקשרות לשאול איל הצלחת? יא כשלון מושחת
Replying to @netanyahu
הגעת לסגר זה מחדל נתניהו
1