מקיים עכשיו ישיבת עבודה חשובה של קבינט הקורונה. הסגר - הצלחה אדירה. יש ירידה עקבית וברורה בכל נתוני התחלואה. נגבש יציאה זהירה והדרגתית כדי שלא נגיע לסגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. אעדכן אתכם בהמשך היום.

Oct 15, 2020 · 12:07 PM UTC

308
88
17
779
0
Replying to @netanyahu
הצלחה אדירה? ״נתכנן יציאה״? מה עשיתם עד עכשיו?
Replying to @netanyahu
תראו , הינה ציפור. בכל אירופה באים ללמוד מאיתנו חחחחחחח
Replying to @netanyahu
ביבי שקרן! למה אתה לא יוצא לתקשורת שמדינת ישראל במקום ראשון בעולם. בהדבקה בקורונה, פר מיליון איש.
Replying to @netanyahu
לא לרוץ מהר מידי עם ההקלות כמו בפעם הקודמת!
2
Replying to @netanyahu
. T.A בבקשה ראש הממשלה. ועדיף לא באמצע הלילה שיהיה זמן ,להתארגן. שולמן , ימני
Replying to @netanyahu
האם הייתה ירידה אמיתית במספר החולים הקשים, או רק שינוי הגדרות?
והיום בפינת #אפשר_ללמוד_הכל_מהדאטה: מוקדם יותר העליתי גרף בו ניכרת ירידה משמעותית ביחס בין חולים קשים לבין מונשמים העליתי את ההשערה כי יתכן שמצמצמים את ההגדרה לחולים קשים, ומכאן הירידה (במספר החולים הקשים האבסולוטי, וביחס בינם לבין מונשמים) >>
Replying to @netanyahu
nitter.vloup.ch/Gilad_Ba/status/… כמה אני שואל,כמה?
כמה שגיאות כתיב בשלט אחד? חחח
Replying to @netanyahu
אתה אשכרה צוחק עלינו בפנים. איש עלוב
Replying to @netanyahu
רק משפט אחד נכון, יותר אנשים עוטים מסיכות כי הם הבינו בעצמם את החשיבות...אבל הסגר לא רק שלא עזר והיה מיותר ולא סייע להורדת התחלואה. מגוחך לכנות את מה שעשיתם סגר כיש כל כך הרבה החרגות, ובקהילות חרדיות חוגגים כאילו אין מחר. ויותר מכך אתם מותירים כלכלה מרוסקת...
1