מקיים עכשיו ישיבת עבודה חשובה של קבינט הקורונה. הסגר - הצלחה אדירה. יש ירידה עקבית וברורה בכל נתוני התחלואה. נגבש יציאה זהירה והדרגתית כדי שלא נגיע לסגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. אעדכן אתכם בהמשך היום.

Oct 15, 2020 · 12:07 PM UTC

308
88
17
779
0
Replying to @netanyahu
תגיד איך מגיעים לגלקסיה שאתה חי בה פשוט נראה לי שאנו חיים בפלנטה אחרת ממה שאתה חי בה
Replying to @netanyahu
אלוקינו ישמור עליך ראש הממשלה היקר. היחידי שעושה למען המדינה. עם כל הבעיות שעושים לך. אל תירא ואל תחת. אלוהים איתך❤️
Replying to @netanyahu
שרלטן,תלמד
דרמה בחקירת משבר הקורונה בצרפת: המשטרה ערכה חיפוש בבתיהם של שר הבריאות הנוכחי, קודמו ורה"מ לשעבר @dannymoljo
Replying to @netanyahu
זה הקבינט שעוסק רק ביהודים, נכון??
Replying to @netanyahu
ברור שלא תוך שבועיים-שלושה. אתה תעשה הכל שנגיע לסגר שלישי בתחילת דצמבר שזה במקרה תחילת המשפט שלך. סגר- הצלחה אדירה? איזה כיף יהיה לראות אותך מתמודד מול ראיות ועובדות בבית משפט ממש עוד מעט.
Replying to @netanyahu
נמאסת, עוף מחיינו.
Replying to @netanyahu
@IsraeliPM @netanyahu : Lockdown is success Corruption is public service Ignorance is strength COVID is an opportunity Credit: @barak1cohen #CrimeMinister #CorruptBB
Replying to @netanyahu
אתה מושחת וכישלון קולוסאלי -לך!