Replying to @netanyahu
יכול להיות שביבי קצת נסחף עם השימוש במשפט "שלום תמורת שלום"🤔
Replying to @netanyahu
👍🇺🇲🇮🇱🙏
Replying to @netanyahu
הסכם שלום זה חשוב אבל אל תתבלבל,אתה ממש לא משכנע שזה שלום תמורת שלום רוצה להוכיח את זה? תחיל ריבונות בשטח C עכשיו.
Replying to @netanyahu
אז למה אמרו לי תמורת סיפוח...⁉️⁉️
Replying to @netanyahu
לך מאיתנו בשלום, נוכל.
Replying to @netanyahu
" כי אריה אם ישאג מי לא ירא "
Replying to @netanyahu
לְ לֵך מֶלֶךְ נוֹכֵל מתנכל