עדכון ממני אליכם. יחד נצא מזה - ביחד נצליח >>

Oct 14, 2020 · 4:30 PM UTC

471
197
27
1,529
0
Replying to @netanyahu
דקטטור! תתפטר ותראה שיהיה כאן יותר טוב. אפילו העוזרת שלי יכולה לעשות עבודה יותר אחראית ממך
Replying to @netanyahu
אני אני אני אני. אתה אסון לעם הזה.ניהול כושל מזה לא יכול להיות. מושך זמן כדי לברוח מהצוללות?
Replying to @netanyahu
הסגר הוא תוצאה של הכשלון שלך ,
Replying to @netanyahu
תשחרר כבר את כולם חלאס עם הפרנואידיות לא אדומים ולא כתומים הרגתם אותנו תנו לחיות לחיות!!!
Replying to @netanyahu
התחיל פסטיבל ההצלחה? קרנבל הנדוס התודעה = אני גאון שסגרתי אתכם בבית?
1
Replying to @netanyahu
לא בטוח שאתה מבין את המושג 'יחד'
Replying to @netanyahu
פשוט תשמור על זכות השתיקה וסתום.
Replying to @netanyahu
אתה מזיע כשאתה מפחד