עדכון ממני אליכם. יחד נצא מזה - ביחד נצליח >>

Oct 14, 2020 · 4:30 PM UTC

471
197
27
1,529
0
Replying to @netanyahu
אתה משעמם אותנו. לא רוצים לשמוע אותך.
Replying to @netanyahu
יופי אבא , תודה על הסגר. התגעגענו לסגר במרץ אבל לא הספיק לנו הסגר הנוכחי יש תחושת החמצה. אפשר עוד אחד עוד חודשיים? רמת ניתוק של עפיפון יש לך
Replying to @netanyahu
אז אפשר כבר לעשות חיים?
Replying to @netanyahu
מדינה עם רצח עם עוזרת למדינה עם רצח עם לסיים את רצח העם. ישראל לא רק מוכרת, אלא גם המומחים שלה שולטים במזל"טים, ואף יורים על אזרחים. האם אתה מצדיק כעת את הפשיסט שטבח בעם שלך בכך שהוא הפשיסט המודרני שלנו? זהו עלבון לזכרם של קורבנות השואה. אז HEIL NETANYAHU !!
Replying to @netanyahu
רק בלעדיך ננצח ,חלאה,במוצש אצלך בבלפור תקנה אטמים