אני רוצה להעלות כאן עניין מתמטי חשוב מאד
לפני 35 יום ביבי אמר שישראל נכנסה ראשונה לסגר הראשון, וראשונה לסגר השני (ברוח שיר החלוצים "ראשונים תמיד אנחנו") ואמר גם שאנחנו הכי טובים בעולם מבחינת מספר המתים למליון נפש.
בדקתי אז את טבלאות וראיתי שלמרבית חוסר ההפתעה זה לא ממש מדויק
אתה לא מעניין מלבד זה שאתה ראש ארגון פשע. יש לך מלא קופים אפסים. תראה את שיירת הצוללות מאות רכבים עשרות אופנוענים כלי טייס. אלפים קיבלו את פניהם על הכבישים.
תתפטר נוכל תאב בצע! 😡