Replying to @netanyahu
אני... ואני... ואני... ידה... ידה... ידה... אתה משעמם
Replying to @netanyahu
נאום מצויין! אנחנו איתך. אתה צודק - בפרספקטיבה כשהפופוליזם ישקע יתברר שגם בקורונה כמו בסדר, בגז, בשלום, בכלכלה פעלת נכון. למרות התנגדויות.
1
Replying to @netanyahu
נאום השקרים של שקרן סידרתי. לא תודה
Replying to @netanyahu
די!!!!! לך כבר.
Replying to @netanyahu
המשפט הכי מדוייק ונכון שלך. סחטיין על הכנות.
1
0
Replying to @netanyahu
לחם, עבודה, לחם עבודה, לחם עבודה, לחם עבודה.....
1
Replying to @netanyahu
תצטרף לתשובות שאני דורש מבטיח להחזיר לך הצטרפות.....
Replying to @netanyahu
אאמ-לק אני, אני, אני, הבאתי, ניצחתי, עשיתי... אתם, אתם, אתם, לא שמרתם, הפגנתם, אנרכיסטים... בלה בלה בלה
Replying to @netanyahu
לא רוצים
1