עושים היסטוריה: לראשונה נכנסה כעת לנמל חיפה אוניית משא מאיחוד האמירויות. נפתח ציר סחר חדש בין איחוד האמירויות לישראל! הסכם השלום בינינו מביא לשיתופי פעולה שיכניסו מיליארדים לאזרחי ישראל. זה חשוב במיוחד בתקופת הקורונה כדי שנוכל לסייע לכולם ולחזק את הכלכלה. שלום תמורת שלום 🇮🇱🇦🇪

Oct 12, 2020 · 9:55 AM UTC

272
222
44
1,539
Replying to @netanyahu
יכניסו מיליארדי מנדעבושקעס כמו המיליארדים ממתווה הגז. מי שירוויח אלה עשירים מקורבים אליך. אנחנו קיבלנו מהגז צינור עבה שעליו גם שילמנו. הפרחת סכומים באוויר לא משכנע כולל צילום של ספינה. נגמרו ימי הקוסם העליזים. נשאר קוסם קשיש מרוט שהארנבים שלו מתו. הכובע עבש והתפורר. לך לך לך לך!
1
13
Replying to @netanyahu
הבולשביקים באבל
1
Replying to @netanyahu
על מי אתה עובד ? סחורה מאיחוד האמירויות, אני מבין שאתה לא בונה על תבונה אצל העוקבים, המדינה שענף היצור שלה הוא נפט... שלחו לפה מכולות ? עם מה בדיוק ? #ספין
1
Replying to @netanyahu
אתה שקרן שזה קסם ...
בנמל חיפה ושרת התחבורה מכריזים על אוניה מהאמירויות שהגיעה לנמל חיפה לפי רישומי תנועת האוניות זו אוניה מהודו
1
2
Replying to @netanyahu
בטח הביאו מסיכות וערדליים למטורללת, אל תשוויץ נוכל מטורף
1
Replying to @netanyahu
רמקש עשה לך לייק, רק אנשים שלא מבינים עברית מאמינים לך.
3
12