עושים היסטוריה: לראשונה נכנסה כעת לנמל חיפה אוניית משא מאיחוד האמירויות. נפתח ציר סחר חדש בין איחוד האמירויות לישראל! הסכם השלום בינינו מביא לשיתופי פעולה שיכניסו מיליארדים לאזרחי ישראל. זה חשוב במיוחד בתקופת הקורונה כדי שנוכל לסייע לכולם ולחזק את הכלכלה. שלום תמורת שלום 🇮🇱🇦🇪

Oct 12, 2020 · 9:55 AM UTC

272
222
44
1,539
You are more knowledgeable than us in your country, and we do not care about security procedures, because they are complex issues for your protection. I understand that you do not like Benjamin Netanyahu, and this is a matter for you and not for us.
1
Either he's corrupt or an idiot - pls make a choice. I agree Bibi has been too long as PM & that this creates a bad situation where he needs more and more powerful people than votes. But to say he's a fool to pay NIS1.8bi for positive press speaks badly of your intelligence.
1
1
Replying to @netanyahu
ביבי הגיע הזמן להציל את שאריות כבודך - תתפטר עבריין את טענותיך תטען בבית המשפט! לך אפס לך!
1
Replying to @netanyahu
Replying to @chaimlevinson
מי שצריך עזרה ומפקפק- האונייה לא היתה באיחוד האמירויות בשבועיים האחרונים כפי שטענו בליכוד, היא לא עצרה שם, הדגל הוא של ליברליה, באה מפקיסטן, להודו ואז לישראל דרך מעבר סואץ. כרגיל פייק ניוז. @ordior3 @GalCohe97291103
1
Replying to @netanyahu
הלו דומדום תתעורר, לא מעניין אותנו סירות מטוסים או צוללות. חירבת את הכלכלה ואתה חושב שספינה מהאמירויות מעניינית פה מישהו?!?
1
Replying to @netanyahu
אנחנו עדיין מחכים לכסף מהגז, קשקשני.
2
Replying to @netanyahu
שלום תמורת הקפאת הסיפוח, הקפאת בנייה, הצהרה על הקמת מדינה פלסטינית אהה כן ו F-35.
1
Replying to @netanyahu
כמו הדיבורים על הגז. כסף לא מגיע לאזרחים.
2
Replying to @netanyahu
את המיליארדים שייכנסו בעתיד מתמלוגי הגז בינתיים לא רואים. אבל רואים איך המדינה קונה צוללות מיותרות, ספינות מגן שיגנו על אסדת גז במרחק יריקה מהחוף ויוקר מחייה מטורף וכמובן מחיר גז מופקע לחברת חשמל פי 2 מכל העולם.והכל בגלל עדר שוטים המונעים משנאה.אגב מה קורה עם צינור הגז?
1
2
Replying to @netanyahu
המלטות מהדין תמורת פגיעה בכלכלה והחמרת המגיפה
4