עושים היסטוריה: לראשונה נכנסה כעת לנמל חיפה אוניית משא מאיחוד האמירויות. נפתח ציר סחר חדש בין איחוד האמירויות לישראל! הסכם השלום בינינו מביא לשיתופי פעולה שיכניסו מיליארדים לאזרחי ישראל. זה חשוב במיוחד בתקופת הקורונה כדי שנוכל לסייע לכולם ולחזק את הכלכלה. שלום תמורת שלום 🇮🇱🇦🇪

Oct 12, 2020 · 9:55 AM UTC

272
222
44
1,539
Replying to @netanyahu
אתה ענייני כמו ישראל כץ והפרשנות שלו על לברון
Replying to @netanyahu
אתה מקסימום עושה היסטריה. אין שום היסטוריה בכניסת אניה לנמל ולפני שתעביר מיליארדים מהסחר עם האמירויות תעביר את המיליארדים של הגז לציבור כפי שהבטחת. או שאולי גם פה שיקרת ?.
Replying to @netanyahu
מה יש בקונטנרים? דולרים לעזה ? חלקי חילוף לאף 35?
Replying to @netanyahu
אלימות השוטרים יותר מעניינת אותי כעת מצידי שתתהפך האוניה
Replying to @netanyahu
רק שלא יבואו קורונה
Replying to @netanyahu
חחחחח איך אתה מזלזל באינטלגנציה של הבוחרים שלך....אפילו אין להם את השכל להבין את זה שאתה צוחק עליהם....
Replying to @netanyahu
הם הגיעו לאסוף מטוסי f35 או חלקים מירושלים? 🤔
Replying to @netanyahu
אתה כזה שקרן שבטח אין נמל בחיפה