עושים היסטוריה: לראשונה נכנסה כעת לנמל חיפה אוניית משא מאיחוד האמירויות. נפתח ציר סחר חדש בין איחוד האמירויות לישראל! הסכם השלום בינינו מביא לשיתופי פעולה שיכניסו מיליארדים לאזרחי ישראל. זה חשוב במיוחד בתקופת הקורונה כדי שנוכל לסייע לכולם ולחזק את הכלכלה. שלום תמורת שלום 🇮🇱🇦🇪

Oct 12, 2020 · 9:55 AM UTC

272
222
44
1,539
Replying to @netanyahu
#שקרן הספינה מספיק גדולה לכביסה המלוכלכת שלכם?
Replying to @netanyahu
תמיד היה אבל לא אכפת למכור שטויות להמונים.
Replying to @netanyahu
אוניית מכולות סינית שעגנה לפני כן באמירויות. אתה פייק ניוז מהלך. רק אהבלים מאמינים לך.
Replying to @netanyahu
בול. כמו הסכם הגז אה? אנשים אין להם מה לאכול ואתה מבלבל את המוח עם הבולשיט הזה. קצת מציאות בכאוס שיצרת במו ידך? הכל מתמוטט סביב. יש לך משפט על הראש, כל הארץ הפגנות ואתה מנותק לחלוטין תופר עסקאות נשק.
Replying to @netanyahu
אוהדי ביתר- מאיר פניג׳ל בעלי ביתר בעבר וביתריסט שרוף!! אלו דבריו
Replying to @netanyahu
זה שלום מתוך עוצמה!! סנונית ראשונה, עוד יבואו הרבה והמשק יצמח בגדול ואנחנו נהנה מפירות השלום. בטוח שלא ידברי על זה ולא תראו התמונות בתשקורת.
Replying to @netanyahu
שקרן,שקרן, שקרן, שקרן לך כבר ושחרר אותנו משקרים.
Replying to @netanyahu
בהצלחה👍❤🇮🇱