עושים היסטוריה: לראשונה נכנסה כעת לנמל חיפה אוניית משא מאיחוד האמירויות. נפתח ציר סחר חדש בין איחוד האמירויות לישראל! הסכם השלום בינינו מביא לשיתופי פעולה שיכניסו מיליארדים לאזרחי ישראל. זה חשוב במיוחד בתקופת הקורונה כדי שנוכל לסייע לכולם ולחזק את הכלכלה. שלום תמורת שלום 🇮🇱🇦🇪

Oct 12, 2020 · 9:55 AM UTC

272
222
44
1,539
Replying to @netanyahu
אתה לא כשיר נפשית. פסיכופט.
Replying to @netanyahu
Congratulations on this historic event between Israel and the UAE 🤝💪👍‼
Replying to @netanyahu
עושים היסטוריה 2021 מתים
Replying to @netanyahu
סבבה להםםם
1
Replying to @netanyahu
איזה איש מעייף.. תתפטר כבר יא נזק! #ביביהביתה #עוליםלבלפור #מדינהבמחאה
1
Replying to @netanyahu
וואו איזה כיף עכשיו הוקל לכל העצמאיים והמובטלים ממש רווח לכולם לך לך לך יש לך יותר מדי זמן להאדרת עצמך
1
Replying to @netanyahu
הנה ייכנסו המיליארדים ויתחברו למיליארדים שלא הגיעו ממתווה הגז. ביבי , איפה הההכנסות ? על מה דיבר יאיר בדרכו מפוסיקט? מה סידרת לאבא של החבר? וברצינות , חיכינו לסוד הגדול שחייב מתווה גז ולהזיז את שומרי הסף. ומה קיבלנו ? הורדת מחירי החשמל ? גז לכל מפעל? קווי אספקה פרוסים ? נאדה!
Replying to @netanyahu
מכולה סינית שעברה באמירויות.
GIF
Replying to @netanyahu
שירות לאזרח ממשטרת ישראל יותר מעניין! ביום שישי הגעתי לתחנת משטרת ראש העין להגיש תלונה על גניבת רכב, שלחו אותי משם בטענה שבגלל הקורונה לא מקבלים אזרחים בתחנה, ושאגיש תלונה מקוונת, עד היום לא חזרו אלי. פשוט בושה
1