אני שמח לבשר לכם שהממשלה אישרה היום פה אחד את הסכמי השלום ההיסטוריים בין ישראל לאיחוד האמירויות. ** בסוף השבוע אני שוחחתי עם ידידי, נסיך הכתר של איחוד האמירויות, השייח׳ מוחמד בן זאיד. הזמנתי אותו לביקור בישראל, הוא הזמין אותי לביקור באבו דאבי.

Oct 12, 2020 · 9:03 AM UTC

279
229
37
1,728
אבל עוד קודם לכן אנחנו נראה כאן משלחת מאיחוד האמירויות ותצא משלחת נוספת שלנו לשם. אני מבטיח לכם שנקבל את המשלחת מאיחוד האמירויות באותו חום ובאותה התרגשות גדולה, כפי שהתקבלה המשלחת הישראלית באבו דאבי.
4
30
1
248
אנחנו דיברנו על שיתופי הפעולה שאנחנו מקדמים - בהשקעות, בתיירות, באנרגיה, בטכנולוגיה ובתחומים נוספים. אנחנו גם נשתף פעולה וכבר אנחנו משתפים פעולה במאבק נגד מגפת הקורונה. זה כבר קורה, זה יקרה בהיקף הרבה יותר גדול. זה מאוד יסייע לנו לצלוח את המגפה.
3
19
1
159
ההסכמים הללו מבטאים את השינוי הדרמטי שחוללנו במעמדה של ישראל באזור. מדינות ערב רוצות לעשות איתנו שלום, כי הן רואות איך הפכנו את ישראל למעצמה. הן רואות גם איך אנחנו עומדים מול איראן, לפעמים לבד, מול כל העולם. הן מבינות שאנחנו יכולים לסייע להן בהרבה מאוד תחומים.
17
48
1
414
הם רואים שישראל לא רק שאינה נטל ואינה אויב – היא בעלת ברית חיונית בכל זמן, בייחוד בעת הזאת. אין לי ספק שבקרוב נראה הסכמים עם מדינות ערביות ומוסלמיות נוספות.
22
50
1
411
Replying to @netanyahu
הייתי מציע שתיסע לאבו שמבו ואל תחזור אבל יש לך משפט אז חייבים שתישאר בארץ.
Replying to @netanyahu
זה אמיתי ? הפינה היומית הזאת שבה אתה מחמיא לעצמך ? מעניין לנו את התחת השיחות שלך עם ידידך , סע לבקר אותם ואל תחזור, תשאיר את ניהול המדינה למישהו ישר שאכפת לו מאזרחיה שקורסים בגלל הניהול הכושל שלך, לךךךך !
Replying to @netanyahu
אז מה יהיה עכשיו הם יקבלו את ה F35 כמו שמצריים קיבלה את הצוללות.
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. חבל שזה נעשה ככה בצנעה. למה אי אפשר לארגן מטס חגיגי של F35 לציון המאורע?
5
1
22
Replying to @netanyahu
ביבי אל דאגה עוד מעט יהיה לך רבה זמן לנסוע על חשבונן
Replying to @netanyahu
אבא, זו לא המדינה רק שלך, גם לאזרחים שלה מותר לדעת מה הם סעיפי ההסכם.
Replying to @netanyahu
ايش الغريب محمد بن زايد رايح حق مسقط راسه 🙂