אני שמח לבשר לכם שהממשלה אישרה היום פה אחד את הסכמי השלום ההיסטוריים בין ישראל לאיחוד האמירויות. ** בסוף השבוע אני שוחחתי עם ידידי, נסיך הכתר של איחוד האמירויות, השייח׳ מוחמד בן זאיד. הזמנתי אותו לביקור בישראל, הוא הזמין אותי לביקור באבו דאבי.

Oct 12, 2020 · 9:03 AM UTC

279
229
37
1,727
אבל עוד קודם לכן אנחנו נראה כאן משלחת מאיחוד האמירויות ותצא משלחת נוספת שלנו לשם. אני מבטיח לכם שנקבל את המשלחת מאיחוד האמירויות באותו חום ובאותה התרגשות גדולה, כפי שהתקבלה המשלחת הישראלית באבו דאבי.
4
30
1
248
אנחנו דיברנו על שיתופי הפעולה שאנחנו מקדמים - בהשקעות, בתיירות, באנרגיה, בטכנולוגיה ובתחומים נוספים. אנחנו גם נשתף פעולה וכבר אנחנו משתפים פעולה במאבק נגד מגפת הקורונה. זה כבר קורה, זה יקרה בהיקף הרבה יותר גדול. זה מאוד יסייע לנו לצלוח את המגפה.
3
19
1
159
ההסכמים הללו מבטאים את השינוי הדרמטי שחוללנו במעמדה של ישראל באזור. מדינות ערב רוצות לעשות איתנו שלום, כי הן רואות איך הפכנו את ישראל למעצמה. הן רואות גם איך אנחנו עומדים מול איראן, לפעמים לבד, מול כל העולם. הן מבינות שאנחנו יכולים לסייע להן בהרבה מאוד תחומים.
17
48
1
414
הם רואים שישראל לא רק שאינה נטל ואינה אויב – היא בעלת ברית חיונית בכל זמן, בייחוד בעת הזאת. אין לי ספק שבקרוב נראה הסכמים עם מדינות ערביות ומוסלמיות נוספות.
22
50
1
411
Replying to @netanyahu
שקרן אין שיחה כזו תפסיק לשקר לבבונים שלך פשוט אתה לא מפסיק לשקר ..
Replying to @netanyahu
יופי. תנסה לשווק להם את רעיון הסגר, כי עם מדינות אחרות, איך לומר... זה לא ממש תפס.
Replying to @netanyahu
יופי, כי חברת שברון האמריקאית מוכרת לנו את הגז (שהיה פעם) שלנו במחיר כפול ממחיר השוק. אולי האמירויות יקנו אותם וימכרו במחיר של פי 3? בטוח יש לך איזה בן דוד שיוכל לגזור קופון מהסיפור.
1
2
Replying to @netanyahu
החוק הראשון שלנו הוא שלום... ישראל תמיד תעבוד בכיוון הזה ! 🙏🇮🇱
Replying to @netanyahu
עכשיו הגיע הזמן לעשות שלום בתוך המדינה אחרי הפילוג שגרמת בעם . תודה
Replying to @netanyahu
السلام نبغا الاقصى
Replying to @netanyahu
تمام بس متي سانرى نتيجة ذلك علي عدم أخذ أراضى الفلسطينيين وبناء المستوطنات
Replying to @netanyahu
הנה תראה כמה אנשים מוחאים לך כפיים. אתה כבר לא איתנו ביבי, לה לה לנד קוראת לך.
1
5
GIF