אני שמח לבשר לכם שהממשלה אישרה היום פה אחד את הסכמי השלום ההיסטוריים בין ישראל לאיחוד האמירויות. ** בסוף השבוע אני שוחחתי עם ידידי, נסיך הכתר של איחוד האמירויות, השייח׳ מוחמד בן זאיד. הזמנתי אותו לביקור בישראל, הוא הזמין אותי לביקור באבו דאבי.

Oct 12, 2020 · 9:03 AM UTC

279
229
37
1,727
אבל עוד קודם לכן אנחנו נראה כאן משלחת מאיחוד האמירויות ותצא משלחת נוספת שלנו לשם. אני מבטיח לכם שנקבל את המשלחת מאיחוד האמירויות באותו חום ובאותה התרגשות גדולה, כפי שהתקבלה המשלחת הישראלית באבו דאבי.
4
30
1
248
אנחנו דיברנו על שיתופי הפעולה שאנחנו מקדמים - בהשקעות, בתיירות, באנרגיה, בטכנולוגיה ובתחומים נוספים. אנחנו גם נשתף פעולה וכבר אנחנו משתפים פעולה במאבק נגד מגפת הקורונה. זה כבר קורה, זה יקרה בהיקף הרבה יותר גדול. זה מאוד יסייע לנו לצלוח את המגפה.
3
19
1
159
ההסכמים הללו מבטאים את השינוי הדרמטי שחוללנו במעמדה של ישראל באזור. מדינות ערב רוצות לעשות איתנו שלום, כי הן רואות איך הפכנו את ישראל למעצמה. הן רואות גם איך אנחנו עומדים מול איראן, לפעמים לבד, מול כל העולם. הן מבינות שאנחנו יכולים לסייע להן בהרבה מאוד תחומים.
17
48
1
414
הם רואים שישראל לא רק שאינה נטל ואינה אויב – היא בעלת ברית חיונית בכל זמן, בייחוד בעת הזאת. אין לי ספק שבקרוב נראה הסכמים עם מדינות ערביות ומוסלמיות נוספות.
22
50
1
411
Replying to @netanyahu
מזמן לא טסת לחול. סע טוס חגוג ואנחנו נחזיק לך לשרה והילדים אצבעות. תעשו חיים.
Replying to @netanyahu
לא הצגת את הנספחים. שקרן ונוכל. אתה מסוכן לישראל. תתפטר
Replying to @netanyahu
איזה קופון גזרת מעיסקת הנשק ?
Replying to @netanyahu
2000 הרוגים מקורונה.
Replying to @netanyahu
זה אומר שהממשלה ראתה הסכם מלא? מישהו יודע היכן אפשר למצוא העתק של ההסכם שאותו אישרו.
Replying to @netanyahu
לך הביתה
Replying to @netanyahu
הוא כבר קודם לדרגת "ידידי"... חחחחחחחחחחחח ביבי, אתה לא כזה חכם המזל שלך הוא שנתנו לך לשלוט על ביביסטים שזה ערמת זבל שה IQ המשותף שלה שואף ל 0, מלמטה