אני שמח לבשר לכם שהממשלה אישרה היום פה אחד את הסכמי השלום ההיסטוריים בין ישראל לאיחוד האמירויות. ** בסוף השבוע אני שוחחתי עם ידידי, נסיך הכתר של איחוד האמירויות, השייח׳ מוחמד בן זאיד. הזמנתי אותו לביקור בישראל, הוא הזמין אותי לביקור באבו דאבי.

Oct 12, 2020 · 9:03 AM UTC

279
229
37
1,727
אבל עוד קודם לכן אנחנו נראה כאן משלחת מאיחוד האמירויות ותצא משלחת נוספת שלנו לשם. אני מבטיח לכם שנקבל את המשלחת מאיחוד האמירויות באותו חום ובאותה התרגשות גדולה, כפי שהתקבלה המשלחת הישראלית באבו דאבי.
4
30
1
248
אנחנו דיברנו על שיתופי הפעולה שאנחנו מקדמים - בהשקעות, בתיירות, באנרגיה, בטכנולוגיה ובתחומים נוספים. אנחנו גם נשתף פעולה וכבר אנחנו משתפים פעולה במאבק נגד מגפת הקורונה. זה כבר קורה, זה יקרה בהיקף הרבה יותר גדול. זה מאוד יסייע לנו לצלוח את המגפה.
3
19
1
159
ההסכמים הללו מבטאים את השינוי הדרמטי שחוללנו במעמדה של ישראל באזור. מדינות ערב רוצות לעשות איתנו שלום, כי הן רואות איך הפכנו את ישראל למעצמה. הן רואות גם איך אנחנו עומדים מול איראן, לפעמים לבד, מול כל העולם. הן מבינות שאנחנו יכולים לסייע להן בהרבה מאוד תחומים.
17
48
1
414
הם רואים שישראל לא רק שאינה נטל ואינה אויב – היא בעלת ברית חיונית בכל זמן, בייחוד בעת הזאת. אין לי ספק שבקרוב נראה הסכמים עם מדינות ערביות ומוסלמיות נוספות.
22
50
1
411
Replying to @netanyahu
הטבות המס שגנבת מאיתנו נכנסו לחשבון ???? אתה נשמע מבסוט ובהיי ...
2
Replying to @netanyahu
🇮🇱❤️🇦🇪
1
Replying to @netanyahu
שוחד, מירמה הפרת אימונים
1
Replying to @netanyahu
קשיש היסטרי,מבוהל עד מוות,מסובך עד צוואר,יהיר עד גיחוך,שקריו שקופים,מעצוריו שחוקים,פיו לא פלט דבר אמת שנים,משפחתו סובלת מחמדנות חזירית מרושעת,ביתו מבוצר,עובדיו נמלטים,כולו מוקף בני דודים"גאונים"$,שרתים,לקקנים וסריסים מוכים.אלמלא היה ראש הממשלה נכשל-שקרן-עוקץ של ישראל,הלב היה נכמר
1
GIF
Replying to @netanyahu
אישרתם את הסכמי הנשק המתקדם לאמירויות,בחריין וקטאר? אפילו בארהב עוד דנים ומבקשים תשובות איזה יתרון אכותי ישאר לישראל ואתם כבר אישרתם? האם משרד הבטחון בדק ואישר?
1
3
Replying to @netanyahu
תודה על הכל ראש הממשלה היקר, אנחנו רואים את כל מה שאתה עושה למען המדינה ומוקירים לך תודה מעומק ה-❤️. תמשיך בדרכך ותתעלם מרעשי הרקע הצורמניים שבקרוב יעלמו. לעולם לא תצעד לבד כולנו איתך💕💕💕
2
Replying to @netanyahu
מעדיף שתקרא לו ולכל הערבים חברים אתם חברים שלנו לא ידידים בואו תנו יד לשלום תמורת שלום מוחמד בן סלמאן חברי בוא תן יד אני מושיט לך יד לשלום ואם סעודיה תצטרף יהיה צונאמי בידם הכל!!!!!
Replying to @netanyahu
נו אז? ואיך זה עוזר לי ללחם?
1
1
4
Replying to @netanyahu
תודה איש יקר
2