עמית סגל חושף: המשטרה סחטה את עדי המדינה, הפרקליטות טייחה, התיקים נגד ראש הממשלה תפורים.
743
334
81
2,496
0
שוב נחשף שבכירים במשטרה ובפרקליטות ביצעו בכוונה מעשים פליליים כדי לתפור תיקים נגד ראש הממשלה נתניהו: סחיטת עדי מדינה, ניגודי עניינים של החוקרים והפרקליטים, טיוח חקירות ושקרים לבית המשפט ולציבור.
67
108
3
1,198
ברור לכולם שהתיקים נגד ראש הממשלה נתניהו תפורים. רק חקירה עצמאית ובלתי תלויה תגלה את כל האמת ותעשה צדק.

Oct 11, 2020 · 9:05 PM UTC

199
102
11
1,259
Replying to @netanyahu
אכן. תפורים היטב מראיות ועדויות. בהחלט ראוי לחקור את התנהלות המשטרה והפרקליטות. אבל מעשייהם לא מורידים גרם אחד מחומרת מעשייך. לך!!!!
Replying to @netanyahu
החקירה תיעשה ע"י עורכי דינך בבית המשפט.
Replying to @netanyahu
אתה כותב על עצמך בגוף שלישי? 🤣🤣 איזה מפגר מנהל המדיה שלך
Replying to @netanyahu
אתה מדבר על עצמך בגוף שלישי?2
Replying to @netanyahu
זה מה שיקרה במשפט בהצלחה (בעצם לא)
Replying to @netanyahu
לא ברור לכולם! לי ברור שאתה מואשם בשוחד מרמה והפרת אמונים ועושה הכל כדי להתחמק ממשפט. זה בלבד מעיד כאלף עדים על אשמתך.
Replying to @netanyahu
איזה צדיק אתה ביבי.ואם אתה חושב שהציבור מטומטם אז לא.לא צריך את המשטרה בכדי לדעת שאתה קיבלתה שוחד.
Replying to @netanyahu
זה בדיוק מה שיתברר במשפט. לך על זה חזק ותגמור כבר עם כל התפירות האלה
Replying to @netanyahu
אם אתה מתכוון לחקירה עצמאית של המעצמות הגדולות בסגנון משפטי נירנברג אני מסכימה.
1