אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי. אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית.

Oct 11, 2020 · 3:03 PM UTC

420
165
16
1,377
0
היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר.
9
8
112
יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה.
10
8
126
אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב.
38
31
1
408
אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם.
71
31
1
397
Replying to @netanyahu
מורשת נתניהו
כמה זמן ייקח ל@netanyahu לצייץ מילה נגד הדברים שנאמרו פה? ומעניין אם לדעתו של @AvishayBenHaim האיש הזה הוא תוצר של אלימות לגלית?
Replying to @netanyahu
תתביש, הרסתה את כולנו,
Replying to @netanyahu
אתה תיבחן וכנראה תיכשל, בהפעלת הרמזור ביציאה מהסגר.
Replying to @netanyahu
אחרי קבלת התואר מקום ראשון בעולם,לתמותה פר מיליון איש. למה את הנתון הזה אתה לא אומר לציבור? ביבי למדנו אותך. שרע במדינה אתה בורח מהתקשורת. שמתחיל איזה שהוא שיפור אתה פיתאום צץ לתיקשורת. אני , ואני, ואני.
Replying to @netanyahu
מעניין למה הגענו לסגר? רמז..... צאו לבלות. שתי בירה. זוכר #אבא?
Replying to @netanyahu
ביבי עשה סגר ותכלס זה עבד תמותו כולם לא ביביסט אבל תכלס זה עובד
Replying to @netanyahu
Things have got impossible so difficult for you all Brother Benjamin, talk openly, without fear, told you many times! Re d'Israele, is always re d'Israele, wherever he is, pura verita! Chiesa Santa Maria Maggiore a Roma, Chiesa Madre di Dio.
Replying to @netanyahu
הממשלה בהיסטריה!!! יום ג' ב 9:00 דיון בבג"צ, האם היתה בניגוד עניינים בהחלטותיה על ההפגנות כנגדה ואם כך הדבר יכול ותתקבל החלטה שאין ביכולתה לעצור הפגנות כנגדה בעצם עד הבחירות בשום מצב! היום בכנסת היה ניסיון שלא צלח לעשות מחטף ולשנות את התקנות שהיו מייתרות את העתירה החשובה הזו.
1