אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי. אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית.

Oct 11, 2020 · 3:03 PM UTC

420
165
16
1,377
0
היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר.
9
8
112
יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה.
10
8
126
אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב.
38
31
1
408
אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם.
71
31
1
397
Replying to @netanyahu
לא, הוא לא. לא כשהמוני חרדים הצטופפו להם, לא כשגילה גמליאל, טופז לוק וזוגתך שתחיה הפרו אותו.
Replying to @netanyahu
החוכמה היא לדעת מתי לסגת .העתיד שלך לא אופטימי בפוליטקה עדיף לך לפרוש מהיום
Replying to @netanyahu
יותר מעשים רוה"מ. חדל קשקשת
Replying to @netanyahu
ואני גם עומד לחרבן, אבל לא כמוך על עם ישראל, סתם, מעביר זמן בשירותים
Replying to @netanyahu
אין לך מנדט מוסרי לקבוע כלום, נכשלת, לך
Replying to @netanyahu
תגיד, למה סילקת את ניסנקורן מהדיון??
Replying to @netanyahu
נתניהו מי שאומר לך לפתוח מהר רוצה להכשיל אותך תסמוך רק על עצמך ..תודה על העזרה שעזרת לנו כעצמאים!!
Replying to @netanyahu
זה שהובלת לסגר, זה כישלון חרוץ שלך! אם היית מוותר על השיקולים האישיים שלך וגם הפוליטיים, אז היית פועל כבר בסוף הסגר הראשון לקטיעת ההדבקה, אך לא פעלת וגם כשבנט הציג תכנית מעולה (שאותה אימצת מאוחר עי גמזו) לא הסכמת לקבל בזמן שמא חס וחלילה בנט יקבל קרדיט. אז בבקשה אל תגיד הצלחה
Replying to @netanyahu
תתפטר כבר אתה עושה לי צרבת
1