אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי. אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית.

Oct 11, 2020 · 3:03 PM UTC

420
165
16
1,377
0
היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר.
9
8
112
יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה.
10
8
126
אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב.
38
31
1
408
אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם.
71
31
1
397
אם לא רוצים להבין זה בלתי אפשרי להבין. אם רוצים זה די פשוט.
Replying to @netanyahu
לך עלוקה לך! הרסת את המדינה! לקחת את המדינה והעם כבת ערובה שלך כדי לברוח מספסל הנאשמים! עלוקה! אובססיבי! אתה מאוס על כולם כבר עם השקרים וההסתה והשינאה שאתה יוצר בבוחרי הימין כדי לעבוד עליהם שיצביעו לך! אתה מנצל את בוחרי הימין כדי להסית אותם כנגד השמאל רק כדי שתשרוד בשילטון. איכס
Replying to @netanyahu
אתה כשלון. הכשלון העולמי הגדול ביותר בטיפול בקורונה. הולך נגד עמדת המומחים כי עוזר לך בפוליטיקה ובמשפט שלך. אסון מנהיגותי, מושחת, מפלג, שקרן פתולוגי. יותר מחצי מדינה לא מאמינה למילה שאתה מוציא מהפה. איך תתמודד עם אסון כל כך גדול אם לא מאמינים לך?? פנה את מקומך. מושחת
Replying to @netanyahu
שקרן אתה תתפטר
Replying to @netanyahu
מושחת, הורג את אזרחי ישראל ברשלנות
Replying to @netanyahu
כן הבנו את הספין החדש שאתה וכל מלקקך מפיצים, אתה אחראי על הצלחת הסגר הראשון אתה אחראי על הצלחת הסגר השני, ומי אחראי על הכשלון שבן שניהם ? ההפגנות שאין בהן נתוני הדבקה, וגמזו מינוי שלך שלא שמעת בעצותיו? תחמן עלוב ושקוף , שמקריב את אזרחי ישראל על מזבח המטרות האישיות שלו , לךךךך!
Replying to @netanyahu
הסגר היה מיותר, כולם יודעים שזה בגלל הפחד שלך מהפגנות. אל תדאג, עוד מעט זה יגמר, ואז נוכל להבריא את ישראל מעשור של השחתה והסתה.
Replying to @netanyahu @NoaLavi6
אני הייתי ממתין שבועיים ואז רואה כמה התווספו
Replying to @netanyahu
זה וידאו שהיית צריך לצלם באפריל. הרגת אותנו חצי שנה. כמעט כל המתים בתקופה הזו, שהתבלבלת ועסקת בהחזרי מס ולא להעביר תקציב. על חצי מזה היית צריך לעוף על טיל. לך. פשוט לך.
1