אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי. אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית.

Oct 11, 2020 · 3:03 PM UTC

420
165
16
1,377
0
היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר.
9
8
112
יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה.
10
8
126
אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב.
38
31
1
408
אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם.
71
31
1
397
Replying to @netanyahu
מי עוד מאמין לך ? אתה רק מדבר פייק ניוז. בחוסר הנהגתך הבאת לאסון הרפואי והכלכלי על המדינה. הרעבת את מערכת הבריאות במשך שנים. אתה בניגוד ענינים ומקבל החלטות לא הגיוניות. הגיע הזמן שתשחרר אותנו. לך !!! לך !!! לך !!! לך !!! לך !!! לך !!! לך !!! לך !!! לך !!! לך !!!
2
1
4
Replying to @netanyahu
אתה שקרן ושום שידור במדיה לא ישנה זאת. אף אחד לא מאמין למילה שלך.
3
Replying to @netanyahu
הבעיה היא שכבר אי אפשר להאמין אפילו לגיהוקים שלך. כל דבר אצלך מחושב 4 מהלכים קדימה במטרה להציל את עצמך ממשפט ומכלא, ובדרך לאגור עוד כמה מליונים במקלטי מס על חשבון הבריאות, הכלכלה והבטחון של כולנו. בקיצור - אי אמון, תתפטר ולך למשפט כמו גבר. תצא זכאי - מצידי תהיה נשיא הגלקסיה.
7
Replying to @netanyahu
תתפטר, נוכל. נכשלת.
4
Replying to @netanyahu
סגר פוליטי מיותר, אתם הורסים את ישראל.
2
12
Replying to @netanyahu
ההחלטה אולי הייתה הכרחית אבל בהחלט לא מחוייבת, אם רק הייתם עובדים ומכינים תוכניות להתמודדות עם הקורונה כבר במאי, במקום לחכות ל-9000 חולים ביום כדי להתחיל לפעול. אבל מה לעשות שזה מי שאתה? מלך הסטטוס קוו, חסר היוזמה והמנהיגות שרק מאשים אחרים בכישלונותיו.
1
5
Replying to @netanyahu
שקרן. אתה יודע מצויין שזו הייתה החלטה פוליטית הרסנית ומיותרת שנועדה רק לצורך עצירת ההפגנות בבלפור. ההחלטה היחידה שאתה יכול לקבל שתעזור למדינה ולאזרחים זה להתפטר. אתה הבעיה הכי גדולה שלנו. נוכל שדואג רק לעצמו והורס פה כל חלקה טובה. #ביביתתפטר
3
1
11
Replying to @netanyahu
נצחון ענק לראה"מ עם התגברות על המגפה ע"י סגר שהוא הדרך היחידה ללחם במגפות ושהשמאל העוין מנע וגרם לאלפי מתים! גם המדיה העוינת מקבלת שעור משרי הימין ומתחנפת וסוקרת פחות את מהומות אנרכיסטים עוינים כי מבינה שהיא מוחרמת! ועכשיו - בחירות עם נצחון ענק לראה"מ והלכוד על ה-deep state!
6
Replying to @netanyahu
שוב נחלת ניצחון פנטסטי - אין דרך ללחום במגפה אלא ע"י סגר כללי. כך בכל העולם. סגרים דיפרנציאליים לחלוטין לא יעילים! אל תכנע לקשקשת השמאלנים וגם לא לאוצר הדואג לא לבריאותנו.מערכת חינוך היא מדגרת מגפות תמיד וחייבת להשאר סגורה בגלל אופיה הרוחביה.אל תוותר,כי זה יחזיר המגפה!
1
1
4