אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי. אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית.

Oct 11, 2020 · 3:03 PM UTC

420
165
16
1,377
0
היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר.
9
8
112
יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה.
10
8
126
אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב.
38
31
1
408
אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם.
71
31
1
397
Replying to @netanyahu
לא ניתן להבין סגר פוליטי , כי אחר כל אנשי הבריאות לא מבינים !
Replying to @netanyahu
אז זהו שלא. רוב הציבור מבין שהכנסת אותו לסגר על מנת למנוע הפגנות וגם זה לא עבד לך. לך.
Replying to @netanyahu
לא, אנחנו לא מבינים. פשוט הביצים שלך מאופסנות אצל החרדים. כלומניק.
Replying to @netanyahu
אוהבים אותך מנהגנו הגדול..
Replying to @netanyahu
2 מדינות ל2 עמים⁉️ בזמן שמשטרת ישראל ״מאשרת״ הלוויות והתקהלויות בחגיגות שמחת תורה בחסות הממשלה, מתכנס קבינט הקורונה כדי לדון בהגדלת הקנסות והסגר לאזרחים ועסקים בהנחיות הממשלה⁉️ תוצאה של״משוואה ״ בין הפגנות לתפילות בפוליטיזציה מטונפת @MaarivOnline
מעריב אונליין
0
Replying to @netanyahu
מדוע כולכם אמרתם כי ישראל מכינה חיסון להעברה לכל העולם.
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר