אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי. אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית.

Oct 11, 2020 · 3:03 PM UTC

420
165
16
1,377
0
היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר.
9
8
112
יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה.
10
8
126
אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב.
38
31
1
408
אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם.
71
31
1
397
Replying to @netanyahu
Don't send weapons to Azerbaijan. We Armenians always support Israel
Replying to @netanyahu
Stop selling #UAV to terrorist #Turkey and #Azerbaijan❗❗❗ Don't make another #genocide You know what is #Holocaust ❗❗❗#Stop killing our civilians❗❗❗ @UN @KremlinRussia_E @coe @eucopresident #StopAzerbaijaniAggression #SanctionTurkey #stopterrorism #RecognizeArtsakh
1
3
Replying to @netanyahu
רק לפני שבועיים זה היה ״הובלנו״ ו״החלטנו״ וטיפ טיפה עושה רושם שמצליח ואתה חוזר ל״הובלתי״ ו״החלטתי״. נתניהו קלאסי
1
2
38
Replying to @netanyahu
מתי אתה הולך? זה יותר הכרחי
1
4
Replying to @netanyahu
אני אני אני אני... אתה לא המלך. נדאל המלך
1
Replying to @netanyahu
מלך אתה ענק לא להתייחס לחמוצים
Replying to @netanyahu
שקרן מנוול הלוואי היינו כמו באירופה
1
1
2