אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי. אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית.

Oct 11, 2020 · 3:03 PM UTC

420
165
16
1,377
0
היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר.
9
8
112
יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה.
10
8
126
אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב.
38
31
1
408
אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם.
71
31
1
397
Replying to @netanyahu
מה פירוש "פני הדור כפני הכלב"? יש אומרים, כמו הכלב שרץ קדימה לפני בעליו, כאילו הוא המוביל, אבל כל הזמן מביט אחורה לראות להיכן בעליו פונים. כך ראשי העם, המנהיגים - במקום להוביל את העם ולהצעיד אותם קדימה, מביטים אחורה אל העם (סקרי דעת קהל) ומתרפסים לפניהם. במקום להוביל, הם מוּבלים.
2
Replying to @netanyahu
אבא, אם אתה נותן לישיבות והמסגרות הלימודיות החרדיות לפעול בלי לעצור אותם, אז פשוט שים את עצמך בפינה ותעזוב אותנו בשקט. מספיק. לא יכולה לשמוע עוד פעם אחת אותך מסביר כמה הסגר קשה ובמקביל נותן לאוכלוסיה שלמה לעשות במדינה הזו כבשלה. שחרר אותנו כבר
1
Replying to @netanyahu
כל יום אתה מוביל עשרות הלוויות ומאמלל עשרות משפחות , כי התעסקת בעצמך , עלוב נפש קברת את המדינה . בגלל המשפט שלך אנשים מתים .
1
Replying to @netanyahu
War is deadlier than Corona! Why would you, a Holocaust survivor, help Turkey to assassinate Genocide survivors? Where is the moral? #StopErdogan #StopAliev
1
Replying to @netanyahu
ניצחון ענק לנתניהו!!האזרחים הנורמטיביים מלאי הערצה ותודה לראה"מ שהציל אותם שוב ממות ע"י סגר כללי,הדרך היחידה לנצחון על מגפות!.נוגה המייללת והשמאל העוין שהשתמשו במיני אנשי שוק מסוממים או סוחרים אוהביבצע לתעמולת שיקרית של "רעבים" הם האשמים באלפי מתים! הם מנסים זאת שוב! לא יצליחו!
1
Replying to @netanyahu
הצבור מלא אמון בראה"ם על הצלחה פנטסטית ומובנת של הדדך היחידה להלחם במגפות=סגר.שוב הציל המדינה! למרות התנגדות אויבינו לסגר ומוכנותם להקריב חיי אדם על מזבח פוליטי של חופש הפרט ואהבת כסף.מדיה עוינת מקבלת סטירות לחי מן הימין, וחוליגני המהומות ממש גורמים לראה"מ להתפטר😄.טודו בום!
3
Replying to @netanyahu
תתפטר
2