אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי. אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית.

Oct 11, 2020 · 3:03 PM UTC

420
165
16
1,377
0
היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר.
9
8
112
יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה.
10
8
126
אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב.
38
31
1
408
אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם.
71
31
1
397
Replying to @netanyahu
הרסת את המדינה, לך כבר!! לך!!!
Replying to @netanyahu
מבינים שאתה פושע שמחריב את המדינה. יותר ויותר אנשים מבינים... כולל ביביסטים.
8
Replying to @netanyahu
לך לך לך! אנחנו לא מעניינים אותך!! כל מה שמעניין אןתך זה ביבי ואיך לשמור על הכסא ולחמוק ממשפט!! אתה כשלון !!! שקרן גנב נוכל סכסכן ובוגד!
Replying to @netanyahu
חברי הממשלה שלך
This tweet is unavailable
Replying to @netanyahu
רק הנחות סלב קיבלת מהפרקליטות!! בכיין וסכסכן
Replying to @netanyahu
כל הכבוד לראש הממשלה רק אתה צדקת טוב שלקחת מנהיגות ועצרת את הטירוף עכשיו לחזור לאט בערך מנורמל של 50000 נבדקים ביום , צריך אחוז חיובי מתחת ל 5%. דהיינו מתחת ל 2000. ו R מתחת ל 0.8. ואז אפשר לפתוח עסקים קטנים ללא קבלת קהל והחזרת גנים במספרים כאלו תוך שבועיים נרד מתחת ל 1000.
Replying to @netanyahu
אכן הסגר חשוב והכרחי. אבל לא סגר גורף. אין סוגרים צדיק ורשע (מפר הנחיות במודע) יחדיו. אפילו בסדום חפשו את הצדיקים והענישו רק את הרשעים.
Replying to @netanyahu
מקום ראשון בעולם! בזכותך
Replying to @netanyahu
כשהראש של ביבי מתנדנד, אתם יודעים שהוא משקר.