אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי. אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית.

Oct 11, 2020 · 3:03 PM UTC

420
165
16
1,377
0
היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר.
9
8
112
יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה.
10
8
126
אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב.
38
31
1
408
אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם.
71
31
1
397
Replying to @netanyahu
All the prendere in giro il re d'Israele has made him need drugs!
Replying to @netanyahu
אנשים מוכנים לקרב ולסגר אבל מרגיז שיש מנהיגים שמעקבים להם את הניצחון ,ששרה מסתפרת וגילה מתפללת ,וחרדים משתגעים אז הסגר נראה רופף מאד
Replying to @netanyahu
מר ראש הממשלה, סגר הוא החלטה שמטילים בלית ברירה. איך הגעת למצב שאתה היחיד בעולם שהגיע למצב כזה פעמיים? אולי זה לא קשור למצב אלא להפגנות? לניהול כושל בין לבין? שתשרף המדינה כפי שאמרה הגברת? ואיך אתה מונע סגר שלישי בגלל החרדים? יש מצב שאתה לא פועל בכיוון? לך!
Replying to @netanyahu
אתה עושה מלאכת קודש בבקשה אל תרפה, העם אתך !
Replying to @netanyahu
לך הוא קשה? סדרת לעצמך מליון שקל החזר מס. קמצן שאינו מוציא אגורה, כילי עלוב
Replying to @netanyahu
לך ביבי. כבר אין לך את זה. לך....
Replying to @netanyahu
הכישלון רק שלך: אלפי המתים ומיליון מובטלים. אנחנו נמשיך בהפגנות בכל הארץ. גדלנו ל- 210,000 בשבת האחרונה ונמשיך לגדול ונגיע מיליון מפגינים עד בלפור. עד שתלך. כמובן תוך שמירה על כל הכללים כדי שלא תהיה לך סיבה להפעיל נגדנו מעצרים פוליטיים.
Replying to @netanyahu
שיתוף פעולה של כולם? כוללצשריםצחברי כנסת או רק של העם..אתה פאתטי שזה לא יאמן כבר