אני עומד להתחיל עכשיו דיון עם צוות השרים לקראת ההחלטה החשובה מאוד בקבינט הקורונה ביום שלישי. אני יודע שהסגר הוא קשה לכולנו, אבל אני בטוח שרוב הציבור מבין היום שההחלטה שהובלתי על סגר הייתה הכרחית.

Oct 11, 2020 · 3:03 PM UTC

420
165
16
1,377
0
היא הצילה אותנו מעלייה גיאומטרית של תחלואה, של תמותה, של חולים קשים, ועדיין מוקדם מדי לברך על המוגמר.
9
8
112
יש סימנים ראשונים של הצלחה, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לבחון את זה, וגם אז היציאה תהיה מדורגת, אחראית וזהירה.
10
8
126
אנחנו נפתח את העסקים של עד 10 אנשים שלא מקבלים קהל, נפתח גם את הגיל הרך, אבל נעשה את זה ושלבים אחרים בהדרגה, בזהירות, ועם מדדים ברורים למעבר משלב לשלב.
38
31
1
408
אני מבקש את המשך שיתוף הפעולה שלכם - כי נצליח רק אם נפעל יחד. בשעה שהתחלואה באירופה מזנקת, אצלנו היא יורדת. בשעה שאירופה עם ערים שלמות בגודל של מדינת ישראל נכנסת לסגר, אנחנו יוצאים מהסגר. אם נפעל נכון - ננצח את המחלה. אני מבקש את שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם. תודה לכם.
71
31
1
397
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה היקר, תודה לך שאתה שומר עלינו🙏
2
Replying to @netanyahu
שלך, ובגללך! לא נשכח ולא נסלח, עד שתלך!!!!!!!!
סבתא שלי מוסרת לו שהיטלר דווקא כן לקח אותה ברכבות, אבל היא שרדה אותו. וגם אנחנו נשרוד
4
Replying to @netanyahu
ותעמוד גם בבית המשפט להקראת גזר הדין אינשאללה תוך שנה. תתפטר אבא. אנחנו זכאים לטוב יותר.
3
Replying to @netanyahu
היא היתה הכרחית אולי לך. היא הרסה הרבה יותר משהועילה. יום יבוא ותתן את הדין על מליוני הילדים שהרסת להם את החיים.
1
1
Replying to @netanyahu
הרסת מספיק.לך
1
4
Replying to @netanyahu
שקרן. הסגר לא היה הכרחי. הירידה בהיקף הנדבקים החדשים החלה כבר בתחילת ספטמבר (מתוך דו"ח אמ"ן) טרם הסגר. היה די בסגירת מערכת החינוך והגבלת התקהלויות. אבל נתקפת בפאניקה כרגיל, וגזלת פרנסה ותעסוקה ממאות אלפים. שלא לדבר על הנזק הבריאותי ארוך טווח שהסגר גורם.
7
Replying to @netanyahu
ראיתי סרטון ובו השפתיים שלך זזות. ישר ידעתי שאתה משקר.
10
Replying to @netanyahu
הרסת את המדינה לך!
11
Replying to @netanyahu
תשמור על עצמך מנהיג שלנו 🇮🇱💙
9