די בן אדם, איך אתה יכול להתעלם ממה שקורה במדינה, מהזעם נגדך ולהתנהג כאילו כלום? ממש לא צריכים את השבת שלום שלך, לא רוצים אותך, עשית מספיק רע, הרסת מספיק. קח את הרגליים ולך. רק כך נוכל להחזיר את המדינה למסלול הרגיל.
מחר יום מאוד קשה ומאתגר בכנסת ישראל, על חברי הפרלמנט לשקול אל מול שלל הישגי המדינה, להביט לעבר על תלאות הקמת המדינה והמחיר ששולם להגיע ל 11.10.20 ולנוכח כל השיקולים הללו לבחור, 2 אופציות :
1. מדינת ישראל
2. כסא
אלו הם חיינו בזמן האחרון...בהצלחה לחברי כנסת ישראל שליח הציבור
המפקד: ארגון הפשע שלנו מתפקד בסדר גמור, קצת קבלנו מכה בכנף מהארגון של נפתלי אבל לא נורא.
מה עושים עם השופטת רבקה פלדמן-פרידמן? לאיים עליה שהיא לא תהיה מאמנת של נבחרת ישראל בחיים?
ממשלות BB:הסתה, שסע, הפרד ומשול, הפחדה, שחיתות
תמצית:
הצלחותיו של הנאשם בפלילים הן:
"השנאה היא מה שמאחד את המחנה שלנו"
האמת היא פשוטה:
"אביחי יצא שבועיים לפני הבחירות והצהיר מדובר בעבריין, אה...
המסקנה: "אין מצב" שנאשם בפלילים (עבריין) יהיה ראש ממשלה"